Subject: Küsimus__Saue vallas, Ruila-Laitse km 1,97-3,59 jalgratta- ja jalgtee katte laiusest
From: <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Cc: 'Herkki Rõõm' <[email-masked]>
Date: Fri, 1 Dec 2023 13:32:55 +0200

Tere!

Palmpro OÜ koostab Saue vallas, Ruila-Laitse  km 1,97-3,59 jalgratta- ja
jalgtee ehitusprojekti.

Saue valla projekteerimistingimuste punkt 2.3. all on toodud nõue: Katte
laius 2,5 m.

Projekteerimistingimustes toodud nõue katte laiusele ( 2,5 m) on kitsam
kui Transpordiameti poolt 26.06. 2023 a . välja antud

kergliiklustaristu kavandamis juhendis toodule: rattatee min laiuseks
kattele on 3,0 m.

Palun vastust küsimusele,

kas Transpordiamet lubab riigitee kaitsealal projekteerijal järgida Saue
valla poolt väljastatud projekteerimistingimusi ja

ning jalgratta- ja jalgtee katte laiuseks jääb 2,5 m?

Lugupidamisega

Olev Saago

Juhatuse liige

Palmpro OÜ

Tartu

+372 509 7516  <mailto:[email-masked]> [email-masked]

+372 735 2929

 <http://www.palmpro.ee/> www.palmpro.ee